Sunday 22 October 2017

2b Handels System


I en opptrend, hvis prisene går gjennom den forrige høye, men ikke klarer å gjennomføre og umiddelbart faller under den forrige høyden, er trenden i stand til å reversere. Den omvendte er sant for downtrends. quot Vic Sperandeo i quotTrader Vic: Metoder for en Wall Street Masterquot 2B-prinsippet får sin kraft fra det store antall stop-loss-ordrer i området X. Mange forhandlere som kjøpte breakout vil ha deres stop-loss bestillinger der, så hvis prisene faller under den blå linjen de stopper vil bli rammet, kjøre prisene tilbake med trykk. Hvis du går inn i en kort tid etter hvert som breakout-forhandlerne står ut av deres posisjoner, kan salgsstyrken drive din handel inn i det grønne så raskt at prisene, før du kan skrive inn din stoppordre, har gått langt nok til din fordel for å sett ditt første stopp-tap ved pause selv. Den inverse er like effektiv for 2B-bunn. Et annet navn til 2B er quotspring. quot Tenk på den blå linjen i grafikken som et gummibånd. Jo større pokeet over den blå linjen, desto sterkere er reverseringspotensialet hvis breakout feiler. Det samme prinsippet fungerer på feil trekantbrudd og mislykkede trendline breakouts. Hvis du var uheldig og kjøpte breakout, i stedet for å sette bare et stoppfall på X, bør du vurdere å gjøre det til en stopp-og-omvendt. Dette mønsteret skjer på toppen og bunnene av konsolideringer, så vel som ved store reverseringer.2b mønster jeg er alltid spent på slike enkle PA-systemer. takk for at du postet denne 1.Let ta dobbelt topp eksempel. vi fikk en breakeout bar, prisen begynte å gå opp, vi har vår stoppe selge rekkefølge på lav av breakout bar, prisen kom ikke tilbake for noen tid. hvor lenge du venter før du sletter bestillingen din er det samme for både pinbar, buobbeob 2. Hvis breakout baren er BUOBBEOB må det skje innen 5-6 barer fra første toppbottom. Hvis breakout bar er pin bar så ingen slik begrensning, det kan komme etter en måned eller år. er det sant 3. hvilken tidsramme er best for dette systemet. siden vi leter etter rask reaksjon, er høyere TF som Daily. H4 kan ikke være appropraite. Jeg tenker H1 er bra. kan være M30 for 4. Siden dette er en manuell sjekk, hvordan holder du skanning så mange diagrammer uten å miste en god handel. Jeg liker ikke indikatorer. men i dette tilfellet kan være en enkel indikator vil hjelpe oss. la meg se om jeg kan skrive noe virkelig raskt 5. er divergens må. I noen diagrammer ser jeg ikke divergenspanel. hva skjer hvis vi får en fin pinbar på god beliggenhet, men divergens er ikke der, fortsatt velger vi handelen. divergens kan være på macd eller rsi eller stochs 6. Jeg liker dine exit regler ved hjelp av fib ekspansjon. men det er lite komplisert i sanntid. å fortsette å flytte stopp og bestille fortjeneste. hvis jeg legger min tp på neste SR-linje, er det greit. kan være flytte stopper for å være raskt jeg er alltid spent på slike enkle PA-systemer. takk for at du postet denne 1.Let ta dobbelt topp eksempel. vi fikk en breakeout bar, prisen begynte å gå opp, vi har vår stoppe selge rekkefølge på lav av breakout bar, prisen kom ikke tilbake for noen tid. hvor lenge du venter før du sletter bestillingen din er det samme for både pinbar, buobbeob 2. Hvis breakout baren er BUOBBEOB må det skje innen 5-6 barer fra første toppbottom. Hvis breakout bar er pin bar så ingen slik begrensning, det kan komme etter en måned eller år. 1. Vi venter på 4 barer, inkludert breakout. for tappestangen og bb jeg selger bør være imediatly på neste stearinlys. 2. Jeg liker å se pinbars og bb av god størrelse og ikke så langt fra hverandre fra den previsious toppen. 3. 30m, 1h 2h, 3h, 4h. og så videre. prinsippet forblir det samme. Jeg hadde en uke der jeg fant mange 2b på forskjellige tidsrammer. Jeg tror at hvis du overvåker 15 par (du må ha små spreads for å jobbe) på alle tidsrammer 30m finner du 4-5 av disse. 4. Jeg bruker h1 og jeg sjekker diagrammer hver time 5 min før turen. men du kan gjøre dette ved å sette en alarm i metatrader rett rundt den previsious swing høyt lavt og du vil bli advart om en mulig 2b oppsett. 5. Divergens er et must. i bruk bare standard macd. vanligvis i dobbelt x situasjoner vil du ha divergens. men ikke handle dem hvis de er små sammenliknet med de foregående stolpene. Jeg har ikke testet rsi eller stok. 6. Jeg forstår ikke hvorfor det er komplisert. tingen med denne utgangen er at du ikke lenger vil bekymre deg for det første problemområdet. mange ganger går det utover det til 61 prosent. hvis bestillingen blir fylt kan du sette opp en alarm rundt det nivået. hvis du er i 30 min alt du trenger å gjøre er å vente på neste stearinlys og sette ditt stopp under det og sette opp et varsel når prisen kommer til 61. Hvis du kommer til 61 ta fortjeneste der (halv. Du kan gjøre dette i metatrader ved å åpne 2 stillinger i begynnelsen), sett den resterende stillingen på pause og sett opp ta fortjenesten for den på 100. Hvis du vil lykkes, må du først teste alt du kan finne. hvis du vil bli vellykket på backtest med dette vil du bli vellykket i demo og etter det i sanntid. Problemet med mønster er at det ikke er så ofte. la meg kow hvordan backtest fungerer. jeg bruker h1 på fxpro. på h1 går det tilbake til 2006 på mange par. Jeg vil diskutere i detalj om et av de mest konsistente handelssystemene jeg bruker til dagshandel. Dette konseptet ble introdusert av Trader Vic i sin bok 8216Methods of Wall Street Master8217. Jeg endret dette litt for å passe til min personlighet, men kjernekonceptet er det samme. 2B som per Trader Vic 8220I en opptrend, hvis en høyere høy er laget, men ikke klarer å gjennomføre, og da prisen faller under forrige høy, så er trenden egnet til å reversere. Den omvendte er sant for nedtrender.8221 Anvendelsen av denne strategien er hovedsakelig knyttet til trendidentifikasjon og deretter anvendelse av de rette områdene for støtte og motstand. Ved de fleste definisjoner er en støtte - og motstandsareal hvor prisen enten er akseptert (kjøpere går inn) eller avvist (selgere går inn i). Men hvor ofte har du sett at prisen bryter de såkalte 8220supportresistance lines8221 bare for å falle tilbake eller rally. Dette er når de fleste av oss gjør kommentarene som 8220Market tok min stopper og deretter rallied eller reversed back8221. 8220De var etter mine stopp etc.8221. Fordi smarte penger vet hvor de fleste stoppene er samlet og prisen spyler gjennom disse nivåene, og de samme spillerne reverserer deretter posisjonene sine. Strategien I8217m skal skissere, kan brukes på alle tidsrammer. Det kan brukes om du handler eller svinger handel. Men du må følge de samme reglene på alle tidsrammer om det er daglig, 1 time eller 5 min. To typer bransjer kan benyttes via denne strategien Trend Trade Counter Trend Trade Trend Trade. Jeg skal ikke slå til døden hva en trend betyr. Men det er viktig å vite hvordan du identifiserer trenden. Tidsrammen du identifiserer trend betyr mer fortjeneste eller mindre fortjeneste. 5 min trend er kraftigere enn en 1 min trend, 30 min trend er kraftigere enn en 5 min trend, 4 timers trend er kraftigere enn en 1 timers trend osv. Vi alle kan erkjenne at høyere tidsrammen styrker trenden. Ting du trenger for denne strategien. Minimum 2 tidsramme. Jeg vil anbefale 3 tidsrammer atleast. Jeg bruker 1, 15 min og 5 min diagrammer Slik handler du med denne strategien 1. Identifiser trenden i et 1 timers diagram (hvis du ikke er komfortabel med 1 time, kan du også gjøre 2 eller 4 timers diagrammer. . Hvis du gjør 4 timers diagram som trendanchor-diagram, blir oppføringene dine basert på et 1 eller 30 min diagram. Færre handler, men høyere odds). Jeg liker å ta flere handler, så jeg bruker 1 time som min ankrortrend-diagram. 2. Hvis trenden er nede, bryter prisen vanligvis litt tidligere støtte. Marker de prisbarene som bryter disse nedturene. Dens de er høye av linjen som bryter tidligere støtte som blir motstandsnivå. Samme reversert for opp trend og pris som bryter før høy. I 1 timers diagram av ES nedenfor har jeg merket støtte - og motstandsnivåene. 3. Nå er det tid til å gå inn i en lavere tidsramme for å velge oppføringen og stoppe nivåene. 4. Jeg går til min 15 min diagram og ser de etterfølgende stolper på motstandsnivå. For å være en sterk kandidat til å handle, bør prisen aldri lukke over det motstandsnivået. Dette øker oddsen for din handel for å trene. 5. I 15 diagrammet nedenfor kan du se at prisen aldri er lukket over det tidligere motstandsnivået, det høyeste av linjen som brøt det tidligere støttenivået. 6. Du kan fortsatt ikke ta den handelen ennå. På dette punktet går jeg til et 5 min diagram og ser etter en oppføring. Jeg vil at følgende skal skje for å inngå en handel. en. Pris reversert ved tidligere motstandsnivå. b. Pris for å gjøre et studsforsøk. Dette er poenget hvor mange tror at de har gått glipp av det mindre rallyet og ønsker å jage prisen ved enhver tilbaketrekking. c. Når det forsøksforsøk selges, vil oppføringen min være på den første første 5 min-linjen som lukkes under den forrige linjen. I eksemplet nedenfor viser jeg samme 5 min-bar hvor oppføringen skulle finne sted. Skjønnheten i 2B mønsterhandler er at vanligvis disse handlene er 1: 2 eller 1: 3 risiko. belønne handler. Hvis du har feil, har du galt med det samme, og don8217t må sette brede stopp. Profittmål kan være etter eget skjønn, men vanligvis vil du skalere ut av disse på flere prisklyngenivåer. Første stopp ville være høy av baren som ble avvist på 1 timers diagrammet. Men når du begynner å skalere ut av fortjenesten, flytter du stoppene for å bryte jevnt og nedover. Målet er å ikke gi noen fortjeneste du har, hvis det er mulig. Noen ganger gir disse handlene deg en 1:10 eller 1:20 risiko: belønning handler, hvis du har en løper. Du kan bruke disse som retningslinjer og modifisere dette for å passe din handelsstil. Jeg vil dekke disken trend handel i en annen artikkel.

No comments:

Post a Comment